השירות "מן מהמדף" שלנו כולל "בנה את הבסיס" עבור החוזה האישי שלכם או חוזה שירות מסוג "all-in-one". כל החוזים ניתנים להרחבה עם אופציות שירות והם זמינים לכל מותג ודגם של מעלית או דרגנוע.
אנחנו מתחזקים את כל המותגים. למעשה, 50% מתיק התחזוקה של שינדלר מורכב ממוצרים או דגמים שאינם של שינדלר.
מאפיין | מסייעת | בסיסית | התראה | מכסה | השלם |
---|---|---|---|---|---|
תמיכה טכנית תמיכה טלפונית והדרכה לאדם שאחראי לציוד באתר. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
בדיקת תקינות בדיקות סטטוס מרחוק כולל דוחות והתראה במקרה של איתור אי-סדרים. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
ביקור תחזוקה בדיקות סדירות באתר כולל עבודת תחזוקה בסיסית. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
התערבויות בשיחה חוזרת תגובה מיידית במקרה של בעיות, לרבות שחרור נוסעים לכודים. ראשון חמישי 8:00 – 17:00 ימיי שישי 8:00 – 13:00 או 24/7 עם אופציית Flex. | ✓ | ✓ | ✓ | ||
תיקונים קטנים תיקונים קטנים – על פי ההגדרה, כלולים להבטחת זמינות. | ✓ | ✓ | |||
תיקונים גדולים כיסוי מלא של כל התחזוקה, שיחה חוזרת או עבודות תיקון. זמינות מובטחת כאופציה עבור 98% – 99,5% זמינות מוצר. | ✓ |
שירות התגובה והניטור המתמשך שלנו מאפשר מעקב וניתוח הציוד – וכן ביצוע בדיקות מצב.
אופציית המידע שלנו משאירה אתכם מעודכנים בכל עת. שקיפות ושליטה מלאה בעזרת ערוצי תקשורת מרובים דרכם מועברים דוחות.
האופציה שלנו לתחזוקה גמישה וקביעת תורים לעבודות תיקון. בנוסף לאפשרות שירות מחוץ לשעות העבודה – והתערבויות שיחה חוזרת 24/7.
השירות שלנו מכסה בדיקות בטיחות תקופתיות מעבר לנורמות הארציות, ובנוסף התיאום והתמיכה של גופים רגולטוריים.
שירות האזעקה שלנו בתוך התא מאפשר לנוסעים להתקשר אל אחד מאנשי הצוות בעלי ההכשרה שלנו. מובטח חילוץ הנוסעים הלכודים.
ניהול קו הטלפון והנתונים שלנו עבור שירותי האזעקה והשירותים המרוחקים מאפשר פעולה רצופה של הקו ובדיקות מערכת האזעקה.