יש דברים שלעולם לא מתיישנים. כאשר תצטרפו לצוות של שינדלר, תהיו אמורים לאמץ ולחיות על פי ערכי הליבה שלנו, לרבות מרכזיות הלקוח, מחויבות עמוקה לאיכות והתמקדות ללא פשרות בבטיחות. הערכים שלנו תומכים בכל מה שאנו עושים ומהווים את היסוד לסטטוס שלנו כמובילי תעשיית המעליות והדרגנועים.
המטרה שלנו היא לספק ערך מוסף ללקוחות שלנו. לשם כך, עלינו להוסיף איכות וביצועים לכל בניין שבו אנו מעניקים שירותים – ולהיות מוכנים לדאוג לכך שהבניינים היותר מאתגרים בעתיד יפעלו עוד יותר טוב.
בשינדלר תלמדו לראות את העולם דרך עיני הלקוחות שלנו ולהציב את דאגותיהם בראש סדר העדיפויות כשמדובר בעיצוב המוצר ובאספקתו.
אנחנו שומרים ומעריכים אחד את השני. החל במהנדס הפתרונות ועד לטכנאי השירות, כל אחד מבין 70,000 (ויותר עם הזמן) העובדים שלנו חייב ליישם את תרבות הבטיחות שלנו בכל תחומי עבודתו. כלומר העמיתים, הלקוחות, השותפים והספקים שלנו, וכמובן כל נוסע שאנו נושאים.
אנחנו רוצים שתהיו הגרסה הטובה ביותר האפשרית של עצמכם. אם תצליחו להוציא את המיטב מעצמכם, אז אנחנו והלקוחות שלנו – ומיליארד האנשים שתלויים בנו מדי יום – יזכו לקבל את המיטב מכם. אנחנו מקדמים אנשים שמוכנים לתת את כל מה שהם יכולים כדי לרומם את הלקוחות, הערים והעולם שלנו.
השם שלנו זו ההבטחה שלנו. האם אתם מחויבים כמונו לחרוג מעבר לצפיות הלקוחות שלנו? האם אתם מעריכים ושותפים למחויבות האמתית לאיכות המוצר, האספקה, התחזוקה והמודרניזציה? שלחו את בקשת המועמדות עוד היום והודיעו לנו על כך.