כולנו בשינדלר מתחייבים לנהוג בהתאם לסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר של התנהגות אישית ומקצועית בקשרים עם הלקוחות, העמיתים, השותפים העסקיים, המתחרים, הרגולטורים והקהילות בהן אנחנו פעילים.
המטרה שלנו בשינדלר היא להיות החברה המכובדת ביותר בתחום שלנו בכל העולם. אנחנו ננצח על ידי כך שנציע מוצרים טובים יותר ושירותים ייחודיים, על ידי בנייה של יחסים יציבים לטווח ארוך עם הלקוחות ובהיותנו מובילים ומחדשים עם תשוקה מתמדת לקדמה ושיפורים. השליחות שלנו היא ליצור ערך לטווח ארוך.
מה שלא נעשה ומה שלעולם לא נרשה לאיש מעובדי שינדלר, הוא לנסות לנצח ברמאות. בחברה שלנו אין מקום לשחיתות או לקנוניות, ולא למתן או קבלת שוחד או לכל צורה של התנהלות חשאית. וזה לא עומד לדיון, בדומה למחויבותנו לבטיחות. בשינדלר אנחנו צוות בעל ערכים משותפים עם קוד אתי. אנחנו מנצחים ביחד כי אנחנו הכי טובים.
היו״ר סילביו נפולי
האתיקה משולבת במבנה העסקי:
מנהל האתיקה של הקבוצה נמצא בשווייץ. קיים מנהל אתיקה אזורי במשרה מלאה בכל האזורים שלנו: יבשת אמריקה, סין, אסיה פסיפיק, אירופה, אפריקה, המזרח התיכון והודו.
מנהלי אתיקה אזוריים תומכים באתיקה תאגידית על ידי תיאום תהליכי אתיקה בכמה מדינות: דרום אמריקה, דרום מזרח אסיה, יפן וקוריאה, המזרח התיכון וצפון אפריקה, אוסטרליה וניו זילנד.
בכל ישות של שינדלר ברחבי העולם, מנהל של שינדלר מתחום המשפט, הכספים, משאבי אנוש או ביקורת פנימית מתפקד כמנהל אתיקה מקומי. הם מהווים את איש הקשר המקומי הראשוני, מתאמים פעילויות אתיקה באופן מקומי ומהווים את "קול האתיקה הקריטי" בשוק שלהם.
Jardine Schindler היא יוזמה משותפת בדרום מזרח אסיה: יועץ משפטי מקומי מתפקד כמנהל אתיקה אזורי עבור 12 המדינות של האזור.
מעל 120 עובדי אתיקה ברחבי העולם
בשינדלר העובדים מעורבים באתיקה בכל הרמות.
באמצע שנות ה-90, השקנו תוכנית האתיקה כלל עולמית. על מנת למנוע ולשלוט בסיכוני אתיקה, אנו נוקטים בגישה שיטתית בהתאם לקונספט “שלושת ה-E".
בשלב ה-Educate של תוכנית האתיקה, הפעילויות והתהליכים מיושמים במטרה למנוע הפרות אתיות בטרם תתרחשנה.
בשלב ה-Examine של תוכנית האתיקה, מיושמים תהליכים לזיהוי רמזים של הפרות אפשריות ("דגלים אדומים").
בשלב ה-Enforce של תוכנית האתיקה, נחקרים חשדות להפרות, ננקטות פעולות תיקון ופעולות ענישה כלפי העובדים האחראיים.